Style Swap med Zelina i samarbete med Madlady!

I dagens video så har jag ett så roligt samarbete tillsammans med Madlady.se & min lillasyster Zelina, vi har fått göra en såå rolig style swap tillsammans & därmed valt ut tre olika outfits då två stycken var någonting vi trodde att den andra skulle tycka om och en var en så kallad ’’outside the comfort zone’’ vilket innebär en outfit vi tycker var fin men kanske inte är någonting den andra skulle ha på sig om den fick välja själv!

Alla länkar till produkterna jag visat hittar ni här i beskrivningen & om ni vill se Zelinas video och de jag valt ut till henne kan ni kolla här! :

Outfit 1:

Hydra-Matte Liquid Lipstick - Iced Mocha: Croppad Hoodie - Thrashed-S: Byxor - Coated Rip-XS: 2:

Sammetsset - Totally Cosy Black-SM: Läppstift - Underground: - Dark Grey: 3:

Ribbat Set - Slay Bae Grey-S: nr16: Liquid Lipstick - Invasion: fler super snygga nyheter hittar ni direkt på www.madlady.se

kram!

Mina sociala medier :

♕ Snapchat : Yasmine Gisslin

♕ Instagram : @yasminegisslin

♕ Facebook : @yasminegisslin

♕ Sponsring & Kontakt : yasminegisslins@hotmail.com

Vanliga frågor :

Hur gammal är du ? - Jag är 21 år gammal!

Vad använder du för redigeringsprogram ? - Jag använder Final Cut Pro X

Vart bor du ? - Jag bor i Sundsvall.

♡ Glöm inte att prenumerera och gilla, puss love u ♡

Post a Comment

Previous Post Next Post

نموذج الاتصال